Azt akarják, hogy kívánj meg valamit, hogy így elszedhessék a pénzedet. Aztán elszedik a pénzedet, az övék lesz, és mit csinálnak vele? Vesznek rajta valamit, amit meg más kívántatott meg ővelük.
Mindenkinek az életében lehet egy olyan ingatag pillanata, amikor az ember erősebb lesz benne, mint az üzletember.
Az életben csak olyankor izgulunk és mérgelődünk egy ajánlaton, ha ellenkezésünkben nem érezzük magunkat egész biztos talajon, és bévül nagyon is kísértésbe jövünk, hogy a tervet magunkévá tegyük.
A filmcsinálás olyasvalami, mint a kolbászgyárban tett látogatás. A végtermék nagyszerű, a készítési folyamat azonban sokszor gusztustalan.
Ma azok a legfigyelemreméltóbb üzleti modellek, amelyek az ingyenességből csinálnak pénzt. Előbb-utóbb minden cégnek módot kell találnia arra, hogy használja az ingyenességet, vagy legalábbis felvegye vele a versenyt.
A kiadók nem napilapot és magazint árulnak az olvasóknak, hanem olvasókat árulnak a hirdetőknek.
Ahogy a patak mindig a völgy felé folyik, úgy a gazdaságok a bőség felé tendálnak. Ha egy árucikk olcsó tömegtermékké válhat, akkor rendszerint azzá is válik, a profitorientált cégek pedig tovább kutatnak egy újabb ritkaság után.
Mindig az legyen a cél, hogy olyan egyezségre jussunk, amelyet mindkét fél győzelemként él meg!
Minden üzlethez tartozik egy cél, a siker titka abban áll, hogy megtaláld a megfelelőt. Ha megtaláltad, minden erőddel arra kell összpontosítanod.
Milyen lenne a világ az Apple nélkül? Gondoljunk csak bele. A jövő héten nem jelenne meg a Time. Másnap reggel az amerikai újságok 70%-a nem jelenne meg. A srácok 60%-ának, a tanárok 64%-ának nem lenne számítgépe. A weboldalak fele amelyeket Mac-en készítettek eltűnne. Olyan értékről beszélünk tehát, amelyet érdemes megóvni. Értik?
Az én szememben a Beatles a tökéletes üzleti modell. Négy tehetséges srác, akik féken tartották egymás negatív energiáját. Kiegyensúlyozták egymást és a végeredmény több volt, mint a részek összege. Így működik az üzleti élet is: a gazdasági sikereket nem egy ember éri el, hanem a csapat.
A fókuszálás a nemekről szól. Folyton nemet kell mondanunk. Ennek eredményeként olyan nagyszerű termékek születnek, ahol az egész több, mint a részek összessége.
Az az üzleti vagy ipari vállalkozás, amely nem hajlandó a változás által előre haladni, kudarcra van ítélve.
Mindig is az volt a hibám, hogy hanyatt-homlok belevetettem magam egy üzletbe, anélkül, hogy előzőleg terveket készítettem volna.
Millió és millió tapasztalat bizonyítja, hogy aki nem tanulta meg, hogyan kell jól befektetni a pénzét, annak kezében úgy olvad el a legnagyobb vagyon is, mint a tavaszi hó.
Úgy nem lehet semmit létrehozni, ha közben már eleve az értékesítésén gondolkodsz. Azt utólag kell kitalálni.