Nem fogsz meggazdagodni a gardrób szekrényedből, sem a garázsodból, sem a nappalidból. Ez nem így működik. Minden egyes garázsmilliárdos úgy lett azzá, hogy végül kiment a garázsából, hogy eladja az ötletét, a találmányát vagy a termékét.

Huszonkilenc éves koromban, amikor az első cégemet kezdtem, minden időmet azzal töltöttem, hogy olyan emberekkel találkozzam, akik meg tudták venni a termékemet, és szinte egy percet sem töltöttem azokkal, akik nem tudták és/vagy nem akarták megvenni.

Szerintem mindenkinek csatlakoznia kellene valamilyen hálózati marketing programhoz. Csak maga a tény, hogy azonnal hozzáférést kapsz hasonló gondolkodású emberek teljes hálózatához – akik mind arra törekednek, hogy javítsák saját életkörülményeiket -, már önmagában a jólét megteremtése.

Mindig hülye voltam az üzlethez. Talán kicsit mohóbbnak kellet volna lennem.

Noha ahhoz, hogy sikeresek legyünk, leginkább korábbi sikerekre van szükség, de a legsikeresebb pályafutások is egyetlen apró sikerrel kezdődnek. A kis boltokban gyakran lehet látni egy bekeretezett egydolláros bankjegyet a falon. Nos, ez nem csak egyszerű szimbólum. Egy kisvállalkozás életében valóban az a legfontosabb pillanat, amikor először sikerül eladni valamit. Az első kuncsaft vállalja a kockázatot, és a bolt jövőjébe fekteti a pénzét. És ezzel elindítja a siker útján.