Az a gyakoriság, amellyel a célcsoport figyelmét rá tudod irányítani az üzenetre, legalább olyan fontos, mint maga az üzenet.
Az ügyes és eredményes színlelés, az igazi gondolatok elpalástolása a jó üzletember alkotó munkájának örömei közé tartozik. A lelkesedést elárulni a hülyeség netovábbja volna.
Az ábrándozás – megfelelően alkalmazva – minden reklám lényege.
Némelykor szerencsének, némelykor meg cselfogásnak köszönhető a nagy vállalkozások szerencsés kimenetele.
A jövő azoké, akik látják a lehetőségeket, mielőtt azok nyilvánvalóvá válnak.
A lovakat, miután kiszolgálták idejüket az ember mellett, vágóhídra küldik, hogy a kiöregedett állatból az utolsó hasznot is kihúzzák.
Ha az ember meg akar győzni valakit, ne a megfelelő érvekben bízzon, hanem a megfelelő szavakban.
A reklámipar nem termékeket vagy ötleteket árusít, hanem a boldogság lenyűgöző, de hamis illúzióját.
Manapság a média csinál egy gyereket, azaz egy csillagot, azért, hogy agyoncsépelje, megölje. Végül meggyászolja, mert ez is a só része.
A profit tud vigyázni magára, de a veszteség nem.
Emberi dolog reménykedni és félni is, de ha ezeket hagyod belekeveredni a spekulációba, nagy veszélybe sodrod magad. Nem fogod tudni megkülönböztetni, hol lenne e két érzés valódi helye, és reménykedni fogsz, amikor pedig félned kellene, és fordítva.
A sikeres emberek tisztában vannak a fontossági sorrendekkel. Náluk a kockázatvállalás az első, a biztonság pedig a második helyen. Ők tudják, hogy kitartó, kreatív és intelligens kockázatvállalás idővel az elképzelhető legnagyobb biztonságot nyújtja.
Az igazán nagy pénzt azok a kötések hozzák, amik már a kezdetektől nyereséget mutatnak.
Aki a tőzsdével akar foglalkozni, jobban teszi, ha a kereskedésre üzletként tekint, és nem a szerencsejáték lehetőségét keresi.
A vagyonszerzéshez nem tudás kell, hanem úgynevezett élni tudás.
A pénzteremtéshez pénz kell, de nem feltétlenül a sajátod.