Fontos a jó ruha, a szép autó, (…) egyrészt azért, mert jól érzi magát bennük az ember, másrészt pedig bizonyos területeken ezek eszközök. Sajnos. Amerikában fehér pólóban, farmerben, egy szép órával a kezemen is tudok üzletet kötni, de Magyarországon kellenek olyan külsőségek, amiknek egyébként semmi értelme.
Minden épeszű üzletember tisztában van azzal, hogy a játékszabályokat figyelmen kívül hagyni csak rövidtávon lehet. Aki valamit is ad magára, tudatosan (!) nem vállalja a jogszabályok megkerülését – egyszerűen nem éri meg.
Aki nagyra törő üzleti álmokat dédelget, annak ki kell lépnie szűk ismeretségi köréből, és olyan embercsoporthoz kell fordulnia, amely szélesebb körű, szerteágazóbb és hathatósabb kapcsolatokkal rendelkezik.
Fiatalkori élményeimhez szorosan hozzákapcsolódnak ezek a kis kocsmák. A legelső üzleti ötletem is az volt, hogy a kis jövedelmemből kiváltom az engedélyt, magam is nyitok egy ivót, és akkor biztosítva lesz a jövőm.
Nagyon fontos megérteni, hogy az üzleti életben már most sem arról szól a történet, hogy a nagy hal megeszi a kicsit, inkább arról, hogy a gyors megeszi a lassút.
Nem fogsz meggazdagodni a gardrób szekrényedből, sem a garázsodból, sem a nappalidból. Ez nem így működik. Minden egyes garázsmilliárdos úgy lett azzá, hogy végül kiment a garázsából, hogy eladja az ötletét, a találmányát vagy a termékét.
Huszonkilenc éves koromban, amikor az első cégemet kezdtem, minden időmet azzal töltöttem, hogy olyan emberekkel találkozzam, akik meg tudták venni a termékemet, és szinte egy percet sem töltöttem azokkal, akik nem tudták és/vagy nem akarták megvenni.
Szerintem mindenkinek csatlakoznia kellene valamilyen hálózati marketing programhoz. Csak maga a tény, hogy azonnal hozzáférést kapsz hasonló gondolkodású emberek teljes hálózatához – akik mind arra törekednek, hogy javítsák saját életkörülményeiket -, már önmagában a jólét megteremtése.
Ha egy értékesítési pozícióban dolgozol, tudod mit kell tenned. Adj el többet!
A leghatékonyabb stratégia nem csak lépést tartani a változásokkal, hanem magunkévá tenni a trendeket.
Ha valaki olyan embertől kérdezi meg, hogy mibe fektesse a pénzét akit nem ismer jól, megérdemli, hogy tönkremenjen!
Noha ahhoz, hogy sikeresek legyünk, leginkább korábbi sikerekre van szükség, de a legsikeresebb pályafutások is egyetlen apró sikerrel kezdődnek. A kis boltokban gyakran lehet látni egy bekeretezett egydolláros bankjegyet a falon. Nos, ez nem csak egyszerű szimbólum. Egy kisvállalkozás életében valóban az a legfontosabb pillanat, amikor először sikerül eladni valamit. Az első kuncsaft vállalja a kockázatot, és a bolt jövőjébe fekteti a pénzét. És ezzel elindítja a siker útján.
Biztos sokaktól hallottad, hogy az a legjobb üzlet, amelyiken mindkét fél nyer. Ez hatalmas baromság! Az üzlet akkor jó, ha te nyersz – és nem a másik. Szétlapítod az ellenfeledet, és valami pluszt szerzel saját magadnak. Az üzleti tárgyalásokon a totális győzelem a célom. Ezért is sikerült olyan sok jó üzletet kötnöm.