Minden tifosinak ígérem, hogy a végsőkig elkötelezett leszek a Scuderia irányába. Mindannyiunknak egyaránt fontos ez a csapat, és minden erőmmel azon leszek, hogy boldoggá tegyem őket. Minden versenyen szívvel-lélekkel fogok versenyezni, a pályán kívül pedig keményen dolgozok majd azért, hogy fejlődjek.
Nem gondolom, hogy a kor önmagában sokat számítana. Ebben a sportban a tapasztalat sokkal többet jelent, mint az életkor. Természetesen az évek előrehaladtával tapasztaltabb is leszel, de nem biztos, hogy gyorsabb is.
Minden csapatnak vannak nehezebb periódusai, ez az F1 része. Ami igazán számít, az az, hogy miképp tudnak kimászni a gödörből. A történelemben több példát is láttunk már arra, hogy egy csapat visszatér korábbi sikereihez.
Az ambícióm, hogy segítsek létrehozni egy nyertes csapatot, és visszajuttassam a Scuderia-t azokba a magasságokba, ahova tartozik, hogy megnyerjük a világbajnoki címet.
Az első naptól fogva, mióta versenyzek, két cél lebeg a szemem előtt: hogy Forma-1-es pilóta legyek, és hogy megnyerjem a világbajnokságot. Miután elértem az elsőt, minden erőfeszítésemmel és figyelmemmel azon vagyok, hogy megpróbáljam elérni a másodikat is, és ehhez nem is lehetnék jobb helyen a Ferrarinál.
Amikor 10 éves voltam, elmentem Barcelonába, ahol elég szerencsés voltam ahhoz, hogy az egyik legnagyobb hősömmel, Michael Schumacherrel találkozhassak, ráadásul meglátogathattam a Ferrari garázsát.
A gokartozásból jöttem, nekem a Hungaroring volt az egyik első helyszín, ahol úgy éreztem, közelebb kerültem az F1-hez. Ezen a pályán versenyezni mindig nagyszerű szórakozás volt, élveztem, hogy kicsit ugyan trükkös, de éppen ezért igazi kihívás az időmérő. Itt a versenyzés sem ment rosszul az elmúlt néhány évben.
Ha nem tudod, melyik az igazabb két nézet közül, válaszd a becsületesebbet.
Carlos Sainz Jr., Lando Norris, Lewis Hamilton, Max Verstappen