Szeretném megnyerni az Olympiát. Ha ez sikerül, a következő célom az lesz, hogy minél többször megvédjem a címem.

(Muscle & Fitness UK, 2018. január)

Még fiatal vagyok, de már megtanultam, hogy nincsenek titkok. Minden a következetességen és a kemény munkán múlik. Vagyis ha naponta kőkeményen odateszem magam az edzéseken, figyelve az étrendre és a táplálékkiegészítőkre, akkor ezek összessége képes a csúcsra juttatni.

Az étkezési szokásaimban semmi különös nincs. Amikor versenyekre készülök, naponta 6-szor eszem, többnyire ugyanazokat, és ragaszkodom a teljes értékű élelmiszerekhez. Egy bizonyos kalóriamennyiséggel kezdek, amit aztán apránként, fokozatosan csökkentek. Volt olyan felkészülésem, amikor 12 héten keresztül a rizs volt az egyetlen szénhidrát forrás, amit magamhoz vettem. Finom volt, és a testem is jól reagált rá.

(Muscle & Fitness UK, 2018. január)

Mindig lenyűgöztek Tom Platz hihetetlen combjai, és brutális lábedzései. Emlékszem a videókra, amin számtalan ismétlést megcsinált 400-500 fonttal, szinte teljesen kinyírva magát a végére. Mivel jómagam is kedvelem a nagy súlyos guggolásokat, a lábaim a legfejlettebb részeim közé tartoznak.

Ha visszaemlékszünk, Frank Zane és Arnold Schwarzenegger is a vákuum pózzal értek a csúcsra. Úgy gondoltam, ha hozzájuk hasonló megjelenést szeretnék elérni, akkor úgy is kell edzenem, mint ezek a legendák. Mindig is sokat gyakoroltam a vákuum pózt, és próbáltam beilleszteni a pózolási rutinomba. Semmi sem tűnik keskenyebbnek, mint egy vákumos derék. Ez tényleg az, ami visszahozza a klasszikus megjelenést.

(Muscle & Fitness UK, 2018. január)

Sosem voltam igazán nagy híve a hasizomgyakorlatoknak. Úgy vélem más gyakorlatok közben kellőképpen dolgozik ez a területet, mivel jelentős szerepe van a test stabilizálásában. Ráadásul ha súlyokat is használsz a hasazáshoz, csak derekadat szélesíted vele.

(Muscle & Fitness UK, 2018. január)