Soha nem volt célom, hogy csupán egy átlagos céget alapítsak. Sokan félreértik ezt, mintha nem érdekelne a bevétel, vagy a profit, vagy az ezekhez hasonló dolgok. De nem csak egy átlagos cégnek lenni azt jelenti, hogy valóban nagy változást hozunk a világban.

Az emberek ma már tényleg nyugodtabban osztanak meg nem csak egyre több és többféle információt, hanem egyre nyíltabban és egyre több emberrel. Ez olyan új társadalmi norma, ami idővel elfogadottá válik.

A legnagyobb kockázat az, ha nem vállalsz semmilyen kockázatot. Egy gyorsan változó világban az egyetlen stratégia, ami biztosan sikertelen, az, ha soha nem kockáztatsz.

Vannak dolgok, amikről tudni lehet, hogy meg fognak történni a jövőben. Az igazi kihívás az, hogy rájöjj, mi az, ami már most lehetséges, és pontosan hogyan lehet véghezvinni.

Nem az a kérdés, hogy mit akarunk megtudni az emberekről. A kérdés az, hogy mit akarnak az emberek elmondani magukról.