Szerintem fontos, hogy mindig nyitott szemmel járjunk. Néha az inspiráció szó szerint abból fakadhat, hogy egy repülőtéren vagy, nézed a repülőgépeket, és arra gondolsz, hogy „hú, ez de jó”. De lehet ez akár egy függőhíd is. Szerintem egyszerűen csak kíváncsi vagyok. A kíváncsiság pedig a megfigyeléshez, az pedig az ötleteléshez vezet.
A versenyautók sikere, nem az esztétika miatt van. A vázlatok, az ötletek bárhogyan is alakulnak, a végcél az, hogy gyorsabbá tegyük az autót. Azt szoktam mondani, hogy az én főnököm a stopperóra. „Ő” dönt minden tervezési típusról.
Ha valaki megkérdezné a munkaköri leírásomat, azt mondanám, hogy tervezőmérnök vagyok. Ami szerintem a kreatív és a mérnöki szakterület ötvözetét jelenti.
Én vagyok az utolsó dinoszaurusz a Forma-1-ben, aki még mindig a rajzasztalt használja; de számomra ez az, amin felnőttem, nekem ez az elsődleges alkotási, tervezési felületem. Ha átállnék egy CAD-rendszerre, az olyan erőltetett lenne számomra. Nem tudnék annyira szabadon és könnyen dolgozni.
Egy jó autóval egy középszerű pilóta is nyerhet, egy rosszal még egy kiváló tehetség sem.